-
[VZXF-L-M22C-M-B-G114-290-M1-H3ALT-80-12] {3535712} Zawór kątowy
2413.53
Ilość w opakowaniu | 1 szt. |
Standarowo, wysyłka w ciągu | 3 dni |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | Dostępność wymaga potwierdzenia 30 szt. |
Strona główna producenta | |
Kod cyfrowy | 3535712 |
GTIN | GTIN 4052568270339 |
Zamówienie telefoniczne: +48 882 650 149
Zostaw telefon |
- KonstrukcjaZawór gniazdowy z napędem tłokowym
- Sposób uruchamianiapneumatyczny
- Sposób uszczelnieniamiękki
- Pozycja montażudowolny
- Typ mocowaniaInstalacja na przewodach
- Przyłącze kablaMufa gwintowana G1 1/4 wg DIN ISO 228
- Średnica nominalna29 mm
- Funkcja zaworu2/2 zamknięty monostabilny
- Kierunek przepływujednokierunkowy
- Ciśnienie medium0 MPa ... 1.2 MPa
- Ciśnienie medium0 bar ... 12 bar
- Ciśnienie nominalne zaworu armaturowego PN16
- Funkcja odpowietrzeniabez dławienia
- Sposób powrotusprężyna mechaniczna
- Rodzaj sterowaniasterowanie zewnętrzne
- Przyłącze pneumatyczneGwint wewnętrzny G1/8
- Ciśnienie robocze0.6 MPa ... 1 MPa
- Ciśnienie robocze6 bar ... 10 bar
- Ciśnienie robocze87 psi ... 145 psi
- Symbol00991367
- MediumParaPłyn hydrauliczny na bazie oleju mineralnegoGazy obojętneOlej mineralnyWodaFiltrowane sprężone powietrze, stopień filtracji 200 µmCiecze neutralne
- Kierunek przepływuPod gniazdem zaworowym, dla mediów ciekłych i gazowych
- Medium roboczeSprężone powietrze wg ISO 8573-1:2010 [7:4:4]
- Maks. lepkość600 mm²/s
- Temperatura medium-40 °C ... 200 °C
- Temperatura otoczenia-10 °C ... 60 °C
- Przepływ Kv19 m³/h
- Informacja o materiałachZgodność z dyrektywą RoHS
- Zgodność z LABSVDMA24364-strefa III
- Materiał obudowy zaworu procesowegoMosiądz czerwony
- Numer materiału obudowy zaworu procesowegoCC499K
- Materiał uszczelki śrubyPTFE
- Materiał uszczelnienia gniazdaPTFE
- Waga produktu2300 g
- Znak CE (patrz deklaracja zgodności)zgodne z dyrektywą UE w sprawie urządzeń ciśnieniowych
- Znak UKCA (patrz deklaracja zgodności)to UK Pressure Equipment Regulations
- Klasa ochrony przeciwkorozyjnej0 - Brak obciążenia korozyjnego
- Materiał obudowy napęduAluminium